wellcome in my magic world

Bine a-ti venit in lumea mea de cerneala!

duminică, 9 mai 2010

DUHUL CUVANT


Sunt un duh-cuvant scapat dintr-o lampa fermecata si bantui prin desertul cuvintelor,raspandind iubire;m-as numi Aladin dar prefer sa fiu misterul din lampa;iti indeplinesc trei dorinte doar tie,printesa-cubuletz care domnesti peste oaza cu palmieri de zahar si beduini pasnici;esti Seherezada moderna in care eu sunt Ali-Baba si iti fur in fiecare seara un sarut patimas;esti racoarea celor 1001 de nopti care mi-au infrumutesat anii copilariei;esti dansul acelor cadane care il innebunesc pe calif cand trage adanc din narghileaua cu arome de smochin si migdale;esti frumusetea acelei povesti care mi-a ramas intiparita in suflet si care acum imi inspira iubirea;esti iluzia care imi acapareaza setea de tine;esti peste tot pe unde imi plimb ratacirea si dorul,doar tu,printesa-cubuletz a unui basm reinventat!...cine sunt eu? sunt duhul-cuvant!am fost ferecat o eternitate si acum ratacesc prin furtuni de nisip urmarit de un trecut in care o vrajitoare m-a tinut prizonier intr-o temnita-lampa!caravane intregi ma cauta dar nu ma gasesc pentru ca sunt doar o nascocire a unei maini fermecate;le privesc neputinta si rad infundat ca sa nu ma auda;sunt duhul-cuvant care iti aduce in dar bucuria unui TE IUBESC fermecat ;primeste-ma in lumea ta si lasa-ma sa iti indeplinesc trei dorinte! Si cum fiecare poveste viseaza sa devina realitate,asa si eu visez sa pot fi duhul-cuvant care sa iti spuna povesti de noapte- buna in noptiile in care adormi linistita.love  strucklove  strucklove  strucklove  struck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu