wellcome in my magic world

Bine a-ti venit in lumea mea de cerneala!

duminică, 9 mai 2010

SENTIMENTE SI VISE

Sentimente si vise!
M-am trezit in zori,iubindu-te.
Chiar daca e virtuala,iubirea ce ti-o port e sincera si nevinovata.Intr-o lume in continua schimbare sufletul meu de copil a ramas acelasi nufar alb plutind pe luciul cuvintelor.poate de aceea in zori m-am trezit iubindu-te!?Erai acolo,langa perna unde mi-am odihnit trupul si visele,asteptand sa iti soptesc in ureche cuvantul magic care te face sa plutesti prin lumea mea colorata.Nutresc sentimente simple dar pline de culoare.Te incadrez intr-un chenar desenat special pentru tine,pentru ca in ochii mei tu esti irisul care imi pasteleaza vederea iar in sufletul meu indragostit tu esti cubuletzul care imi consolideaza piramida cuvintelor.Sentimente si vise!iubesc zorile in care te am langa mine;iubesc noptile in care adorm gandindu-ma la tine si ador zilele in care traiesc pentru tine!Se spune ca e dificil sa iubesti ceva interzis pentru ca se supara zeii.Foarte bine!O sa ii supar clipa de clipa,pentru ca bucuria cu care iti scriu zilnic e mai presus decat orice cazna la care m-ar supune un zeu gelos pe cuvintele mele.Rautatile Olimpului sunt infime pe langa acele cateva minunate clipe traite in zorii unei dimineti fericite ca m-am trezit iubindu-te!Sentimente si vise!geometria perfecta pentru arhitectura cubuletzului de suflet unde te tin ferecata cu fraze si rime;aritmetica unde intotdeauna TU si cu MINE insumam IMPREUNA;anatomia care diseca un cuvant in doua parti si il transforma in basm pentru literatura asternuta pe papirusuri uitate de vreme, dar mereu actualizate de condeie mestesugite de tamplarii sufletului.Sentimente si vise!in epoca informaticii am incercat sa raman discipolul unor vremuri in care Romeo isi canta sentimentele sub un balcon care a ramas in istoria Veronei iar Cleopatra isi traia visele patimind dupa Antoniu.Asa sunt eu,un amestec placut de sentimente si vise asternute timid pe hartie.Ratacesc prin Universul unde imi traiesc diminetile iubindu-te si imi rastalmacesc sufletul special pentru tine.De aceea,in lumea mea colorata,TU esti fructul care face diferenta dintre amarul ochilor plansi si dulcele unui sarut apasat.
Sentimente si vise!
M-am trezit dintr-un vis,nutrind sentimente!Ce poate fii mai frumos?
Virtual sau real,TE IUBESC in universul meu colorat!love  strucklove  strucklove  struck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu