wellcome in my magic world

Bine a-ti venit in lumea mea de cerneala!

duminică, 9 mai 2010

pamflet




















Pic-poc...
Mintea imi stă in loc
Neuronul imi i-a foc
Sunt locatarul de la bloc
Amic cu pic, duşman cu poc!
Poc şi pic...
Sub scalp e un imens nimic,
doar un netot,talâmb pitic
care dansează din buric
pe melodia’’poc şi pic’’!
rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor
Dacă spun poc,apare pic
şi nu mai inţeleg nimic...
Dacă spun pic apare poc
şi neuronul imi i-a foc...
Aşa că o să tac chitic
şi-o să dansez chiar din buric.
La dracu cu pic şi poc...
E naşpa să stai la bloc!
rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor

V-am pupat din călimara
gingaş...ca să nu vă doară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu