wellcome in my magic world

Bine a-ti venit in lumea mea de cerneala!

luni, 7 iunie 2010


Sfarsit de poveste!
A fost odata ...ceva ce nu se poate descrie-n cuvinte pentru ca realitatea este mai dulce decat cuvantul si nu cred ca sunt suficiente cuvinte pentru a descrie povestea care acum se termina.A fost odata!Au fost clipe frumoase si clipe mai putin frumoase.Au fost emotii si le-am trait impreuna.A fost bucurie si ne-am bucurat impreuna.A fost tristete si tot impreuna am trecut peste ea.A fost odata!
Sfarsit de poveste!
E liniste... cat e de liniste.Afara, lacrimi fierbinti inunda totul in cale. Inauntru insa e liniste si pace.In acel colt, pe acea margine de prapastie...... esti doar tu. Tii in mana o carte a trecutului.
O rasfoiesti fila cu fila,zabovind la fiecare intamplare si fiecare poveste, apropiindu-te incet de ultima pagina scrisa apasat si in graba.
Sfarsit de poveste!
Iti revezi sperantele, fericirile, deziluziile, regretele si greselile.Doar aici le poti vedea... nicaieri in alta parte.
Sfarsit de poveste!
"Daca as putea da timpul inapoi" te gandesti....Stii ca nu poti face asta.Nu poti face nimic,iti amintesti ? Da, imi amintesc si stiu de ce sunt aici. Am invatat ca nu poti fi mai bun decat...invatand.Am invatat ca nu poti fi fericit decat daca te lasi iubit, daca cobori orice bariera. Am invatat ca fericirea vine doar daca o lasam noi sa vina si ramane doar daca vrem noi sa ramana. Am invatat ca fericirea e scurta si niciodata nu o observam la timp.Am invatat ca nu stiu sa pierd pe cineva drag.Azi am invatat ca viata este un cerc inchis in care ne invartim debusolati.
Sfarsit de poveste!
Credem ca detinem controlul, dar nimic nu ne apartine.Nici chiar noi insine nu ne apartinem... Azi am invatat sa regret regretele si sa iert.Azi am invatat sa ...iubesc si tot azi am invatat sa sufar. Am mai invatat ca e foarte important timpul pe care il daruiesti cuiva, la fel cum e important si timpul pe care cineva ti-l daruieste. Asta e cel mai important lucru pe care l-am invatat.
Sfarsit de poveste!
Cel mai pretios lucru pe care il putem primi de la cineva , este timpul.Nu stim sa apreciem asta,decat atunci cand e prea tarziu. Suntem ...praf de stele pe covorul timpului. Avem timp... si nu stim sa il apreciem.Avem timp si mereu lasam pe maine ceea ce ar trebui sa spunem sau sa facem acum.
Sfarsit de poveste!
Ne pierdem printre ganduri, constiinte,dorinte si regrete....mai ales regrete. Regrete pentru cuvinte nespuse sau lucruri ce am dorit sa le facem si nu le-am facut inca.Regrete pentru ca suntem iscusiti si stim sa facem multe lucruri ,dar nu stim cum sa pierdem o persoana draga.
Sfarsit de poveste!
Azi am invatat o lectie....ultima lectie:: "Nu conteaza ce ai in viata,ci pe cine ai".E usor sa scrii cuvinte fara sa le intelegi. E la fel de usor sa le si spui.E greu insa, atunci cand le simti.
Sfarsit de poveste!

Un comentariu: