wellcome in my magic world

Bine a-ti venit in lumea mea de cerneala!

luni, 7 iunie 2010

Kent 8 si gumita ORBIT


Asadar,sunt fumator si in fiecare zi obisnuiam sa-mi cumpar tigari de la marketul din statia de autobuz de unde plec in fiecare dimineata la servici.Pe vremea aceea,un pachet de kent 8 costa5 lei si 60 de bani.Ii inmanam vanzatoarei 6 lei,imi luam pachetul de tigari si primeam in loc de rest,doua pastille de guma Orbit.La cateva zile,cand am agonisit 28 pastile de guma Orbit,m-am prezentat ca de obicei la faimosul market,am cerut vanzatoarei un pachet de tigari kent 8,i-am inmanat pastilele de guma Orbit si i-am urat o zi buna.M-a privit buimacita cateva secunde apoi a izbucnit in ras si mi-a spus cu jumatate de gura sa am o zi la fel de placuta ca a ei.
Morala este ca suntem atat de ocupati cu grijile zilnice incat nu ne mai batem capul cu niste lucruri atat de marunte dar sunt lucruri pe care ar trebui sa le invatam daca vrem sa facem parte din lumea civilizata.Cat despre acei 40 de banuti pe care era normal sa ii primesc rest in loc de pastilele de guma,va asigur ca din ziua respectiva i-am primit pana cand pachetul de tigari s-a facut 6 lei.Tot ce am scris aici este real si sigur vi sa intamplat si voua,macar o data.Intrebarea este urmatoarea:este normal asa ceva,intr-o Romanie care se vrea a fi civilizata?
Post scriptum:Invatati sa cereti restul si poate asa ajungem in randul lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu